Samisk vgs og reindriftsskole

Skolebasert kompetanseutvikling: en idébank
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Skolebasert kompetanseutvikling: en idébank
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 371.2 H
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2020
Noter
  • Skolebasert kompetanseutvikling kan brukes ved innføring av nytt læreplanverk (LK20).Her får du verktøy og metoder som er godt egnet for arbeid i personalet, hjelp til å gjøre utviklingstiden variert og idéer til å skape engasjement i utviklings- og endringsprosesser . Skolebasert kompetanseutvikling innebærer at skolen, med ledelsen og alle ansatte, deltar i en utviklingsprosess på egen arbeidsplass. Hensikten er å utvikle skolens samlede kunnskap, holdninger og ferdigheter når det gjelder læring, undervisning og samarbeid.» (Udir, 2017) Målgruppen er skoleledere og skoleeiere, avdelingsledere, teamledere, tillitsvalgte og andre som har ansvar for utviklingsarbeid i skolen.
ISBN
  • 978-82-8372-250-5
Tilgjengelige
  • 0/1
Lånere på venteliste
  • 0 (0)
*00001822nam  22003131  4500
*00112730
*008200605s2020    no     ar    0    00nob 9
*015  $a150350752$bBokbasen AS
*019  $bl
*020  $a978-82-8372-250-5$bheftet
*025  $a9788283722505
*040  $aBokbasen AS
*0820 $a371.207$zh$223/nor
*0821 $a371.2$zb$223/nor
*090  $c371.2$dH
*10010$aHøsøien, Unni$d1958-$jNO$0(NO-TrBIB)6002435$8f
*24510$aSkolebasert kompetanseutvikling$ben idébank$cUnni Høsøien og Marion Prytz ; illustrasjoner: Kerstin Fors
*250  $a2. utgave
*260  $aOslo$bPedlex$c2020
*300  $a96 sider$billustrasjoner$c24 cm
*520  $aSkolebasert kompetanseutvikling kan brukes ved innføring av nytt læreplanverk (LK20).Her får du verktøy og metoder som er godt egnet for arbeid i personalet, hjelp til å gjøre utviklingstiden variert og idéer til å skape engasjement i utviklings- og endringsprosesser . Skolebasert kompetanseutvikling innebærer at skolen, med ledelsen og alle ansatte, deltar i en utviklingsprosess på egen arbeidsplass. Hensikten er å utvikle skolens samlede kunnskap, holdninger og ferdigheter når det gjelder læring, undervisning og samarbeid.» (Udir, 2017) Målgruppen er skoleledere og skoleeiere, avdelingsledere, teamledere, tillitsvalgte og andre som har ansvar for utviklingsarbeid i skolen.
*650 0$aSkoleadministrasjon$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aSkoleadministrasjon$2Bokbasen AS$9nno
*650  $aSkuvlahálddašeapmi
*70010$aPrytz, Marion$d1958-$eforf.$jNO$0(NO-TrBIB)5050075$8f
*70010$aFors, Kerstin$d1951-$eillustr.$jNO$0(NO-TrBIB)10044617$8f
*90010$aSkarpaas, Kerstin Fors$zFors, Kerstin$jNO
*90010$aFors Skarpaas, Kerstin$zFors, Kerstin$jNO
*90010$aSkarpås, Kerstin Fors$zFors, Kerstin$jNO
*90010$aFors Skarpås, Kerstin$zFors, Kerstin$jNO
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Utlånt07.05.2024Hovedbibliotek371.2 H